Οι αναρτήσεις

Όλες οι αναρτήσεις των ιστολογίων μου, κοινοποιούνται στο twitter, στο pinterest., στο Google+ καθώς επίσης και στο Facebook.

Αναδημοσίευση...

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση...
Αν θέλετε αναφέρετε την πηγή... Αν δεν θέλετε, πάλι φίλοι θα είμαστε!!!

Σάββατο, 5 Αυγούστου 2017

Ένα καταπληκτικό άρθρο του χωριανού μας Απόστολου Κυριατσούλη σχετικό με το θέμα της Σημαίας μας.

Άρθρο του Απόστολου Κυριατσούλη 

Η σημαία μας και πατριωτισμός; 

Αυτή είναι σημαία μας που στις 31 Μαρτίου 1947
ανέμισε για πρώτη φορά στα ελεύθερα Δωδεκάνησα. 
Οφείλω να ομολογήσω, ότι η απόφαση της Βουλής για τους σημαιοφόρους στα δημοτικά σχολεία, σε πρώτη φάση με εξέπληξε λίγο, όσο αφορά την κλήρωση, εγώ π.χ. θα πρότεινα την επιλογή του σημαιοφόρου να την αποφασίζουν οι μαθητές του σχολείου με την βοήθεια των δασκάλων τους. 

Ορισμένες παρατηρήσεις, διαπιστώσεις, σκέψεις μου, αφήνοντας μερικές μέρες να περάσουν: 

1) όπως περίμενα τα ιδιωτικά ΜΜΕ (εγώ τα λέω ΜΜ-Διαπλοκής) ασχολήθηκαν μόνο με αυτό το θέμα (και με τις φωτιές). Για αυτούς (ΜΜΕ/ΜΜΔ) η «κλήρωση» ήταν „Gefundenes Fressen“ . Οι γερμανομαθείς καταλαβαίνουν αυτόν τον γερμανικό μεταφορικό όρο, εγώ αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να τον μεταφράσω με δυο λέξεις στα ελληνικά και να δώσω το αντίστοιχο νόημα (sorry!) 

2) γιατί τα ΜΜΕ/ΜΜ-Δ ασχολούνται σχεδόν μόνο με αυτό το θέμα; Για τα σκάνδαλα, Ερρίκος Ντυνάν, παράνομες χρηματοδοτήσεις, σκάνδαλα της δικαιοσύνη, παράνομη πλουτοκρατία, φοροδιαφυγή κλπ. δεν τα αναφέρουν σχεδόν καθόλου κάτι και δεν τα σχολιάζουν καθόλου; Η απάντηση δική σας! 

3) Αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα γράφτηκαν πάρα πολλά πράγματα, από πατριώτες αλλά και από αυτούς, που το «παίζουν» πατριώτες. Σίγουρα όλοι έχουν το δικαίωμα να γράψουν ότι θέλουν, κι εγώ το δικαίωμα να κρίνω. 

4) Κι’ εγώ είχα την «ιδιότητα» του πρώτου μαθητή στο δημοτικό σχολείο στο χωριό μου Φάνες Ρόδου, πάντα, από την πρώτη μέχρι και την έκτη τάξη, ποτέ όμως δεν μου επετράπη να γίνω σημαιοφόρος ή παραστάτης (οι λόγοι δεν ενδιαφέρουν εδώ) 

5) ο πρώτος μαθητής, δεν σημαίνει ότι είναι και ο καλύτερος, ή ο εκλεκτός των μαθητών του σχολείου, και σε καμιά περίπτωση ο άριστος, με την έννοια των αρχαίων ελλήνων «αρετή και γνώση», το αναφέρω αυτό γιατί πολλοί σήμερα χρησιμοποιούν τις λέξεις «άριστος και αριστεία», σε σχέση με τον σημαιοφόρο, άραγε γνωρίζουν τη σημασία αυτών των εννοιών; 

6) πολλές δεκαετίες οι πρώτοι μαθητές, ήταν/είναι συνήθως (όχι όλοι και αυτό το τονίζω με έμβαση!) αυτοί που μπορούσαν να «παπαγαλίσουν», γιατί το σχολικό σύστημα ήταν (είναι ακόμη; δεν το ξέρω) καθαρά παπαγαλίστικο, και αυτοί που μπορούσαν/μπορούν, από οικονομικής πλευράς να επισκέπτονται τα «φροντιστήρια» 

7) όταν μετά το τέλος του γυμνασίου πήγα στη Γερμανία για σπουδές, είχα σίγουρα αρκετές γνώσεις, αλλά όχι την τότε απαιτούμενη «κριτική σκέψη». Αυτό το έμαθα και το εμπέδωσα εκεί

8) για μένα πρώτος, δεν είναι αυτός, που έχει γνώσεις, αλλά αυτός που είναι μορφωμένος (αρετή) και έχει «κριτική σκέψη», σίγουρα όμως δεν μπορείς να τον βρεις μόνο με κλήρωση 

9) η Πατρίδα μας έχει πάρα πολλούς εγγράμματους πολίτες, αλλά ο αριθμός των μορφωμένων είναι πάρα πολύ μικρός, το βλέπει/το αισθάνεται κανείς στη καθημερινότητα

10) εάν το μεγαλύτερο μέρος των ελλήνων εγγράμματων πολιτών ήταν και μορφωμένοι, τότε σίγουρα δεν θα βρισκόμαστε στη κατάσταση ή αν θέλετε στο «χάλι» που είμαστε σήμερα! 

11) Τώρα για τη σημαία μας, το ιερό μας σύμβολο, που πρέπει να σεβόμαστε και να υπερασπιζόμαστε, θέλω απλώς να υπενθυμίσω: 

12) αποτελείται από βαυαρικά χρώματα και χριστιανικά σύμβολα, δεν έχει καμιά σχέση, με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και το αρχαίο ελληνικό πνεύμα, που όλοι μας αγαπούμε και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό! Και με το δίκιο μας! 

13) Άλλοι μας παίρνουν/μας κλέβουν τα αρχαία ελληνικά μας σύμβολα 

14) αρχαίος ελληνικός πολιτισμός (αρχαίο ελληνικό πνεύμα) δεν σημαίνει χριστιανισμός και αντιστρόφως, χριστιανισμός δεν σημαίνει αρχαίος ελληνικός πολιτισμός (αρχαίο ελληνικό πνεύμα), μια τέτοια εξίσωση δεν υπάρχει. Η προσπάθεια που γίνεται για να πειστούμε, ότι το αρχαίο ελληνικό πνεύμα συνυπάρχει με τον εφαρμοζόμενο σήμερα χριστιανισμό (και αντιστρόφως) είναι ένα τεχνητό επιχείρημα και δεν αντέχει καμιά επιστημονική ανάλυση. Αυτό βέβαια είναι ένα μεγάλο θέμα, δεν ξέρω, εάν επιτρέπεται να συζητηθεί στα σχολεία και εάν οι «πρώτοι μαθητές» κατέχουν τέτοια θέματα! 

15) Παρ’ όλα αυτά την σημαία μας πρέπει να την σεβόμαστε και να την υπερασπιζόμαστε! 

Απόστολος Κυριατσούλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ρόδος στην Ιταλοκρατία 1ο μέρος.

Η Ρόδος στην Ιταλοκρατία 2ο μέρος.

Η Ρόδος στην Ιταλοκρατία 3ο μέρος.

Η Ρόδος επί Ιταλοκρατίας 1920 – 1940

Εγω σωπαίνω....Φτύνω!!!

Μου μιλούν για δικαιοσύνη....οι δικαστές, Μου μιλούν για ηθική...οι αγύρτες, Μου μιλούν για ζωή...οι δολοφόνοι, Μου μιλούν για όνειρα...οι έμποροι, Μου μιλούν για ισότητα...τα αφεντικά, Μου μιλούν για φαντασία...οι υπάλληλοι, Μου μιλούν για ανθρωπιά...οι στρατοκράτες, Εγω σωπάινω....Φτύνω.


ΡΟΔΟΣυλλέκτης: e-mail r.telxinas@yahoo.gr
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στον ΝΕΟ ΡΟΔΟΣυλλέκτη: http://rouvim.blogspot.com

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: http://rouvim.blogspot.com/
ΚΡΗΤΗΝΙΑ: http://www.kritinia.gr/
ΙΣΤΡΙΟΣ: http://istrio.blogspot.com/
ΣΟΡΩΝΗ: http://www.ampernalli.gr/
Dj news: http://fanenos.blogspot.com/
ΠΑΛΜΟΣ: http://www.palmos-fm.gr/
ΕΚΟΦΙΛΜ: http://www.ecofilms.gr/
ΡΑΔΙΟ1: http://www.radio1.gr/
http://www.ksipnistere.blogspot.com/
ΣΦΕΝΤΟΝΑ: http://gipas.blogspot.com/
ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://www.rodosillektis.com/
Η Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ρόδου: http://opsrodou.gr/
ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: http://www.hamogelo.gr
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ – ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ: http://rodosillektis.blogspot.gr/
Ιστοσελίδα του ΡΟΔΟΣυλλέκτη: http://www.rodosillektis.com/
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ: http://www.pnai.gov.gr
ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ: http://www.rodos.gr/el/

Αρχειοθήκη ιστολογίου