ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πλ. Ελευθερίας, 85100 Ρόδος
τηλ. 22413. 60609, φαξ: 22410. 44431
E-mail: press@nad.gr
Ρόδος, 6 Αυγούστου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Δίμηνο δράσεων του ΔΟΤ κατά του αρνητικού κλίματος στις διεθνείς αγορές
Δυναμική ήταν η αντίδραση του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού (ΔΟΤ) της Νομαρχίας, με συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις, με σκοπό την βελτίωση της εικόνας και την αλλαγή του κλίματος στις διεθνείς αγορές, κατά το δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου.
Προκειμένου να υπάρξει διέξοδος στη σύγχυση που κυριαρχούσε τον Μάιο, μετά από έκτακτη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Τουρισμού, ο ΔΟΤ σχεδίασε και υλοποίησε μια σειρά από δράσεις που έδωσαν άμεσα αποτελέσματα γιατί βασίστηκαν στην επικοινωνία, στις δημόσιες σχέσεις και παρακίνηση των πωλήσεων.
Η πρόεδρος του ΔΟΤ, αντινομάρχης Δέσποινα Διακοσταυριανού, και τα μέλη του ΔΣ του Οργανισμού, διαπίστωσαν έγκαιρα ότι οι Ευρωπαϊκές αγορές παρακολουθούν και γνωρίζουν με λεπτομέρειες την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και προσαρμόζουν τις πωλήσεις τους ανάλογα, «ανοίγοντας» τον προορισμό ή κατευθύνοντας τη ζήτηση προς άλλους ανταγωνιστικούς.
Στην επικοινωνία επιβεβαιώθηκε η στήριξη των tour operators στη Ελλάδα και στους κορυφαίους προορισμούς Ρόδου και Κω, αλλά και για τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα, γιατί ήταν πάντα διαθέσιμοι για να μεταφέρουν τις πληροφορίες έθετε ο ΔΟΤ στη διάθεσή τους και να ενθαρρύνουν τους πελάτες να επιλέξουν τα νησιά μας.
Πίεση χρόνου
Η στρατηγική που ακολούθησε ο ΔΟΤ άμεσα, με τους πόρους που διέθετε και κάτω από την πίεση του χρόνου, ήταν η ανάπτυξη επικοινωνίας και δράσεων δημοσίων σχέσεων με ΜΜΕ και Τ.Ο. στις αγορές που παρουσίαζαν το πρόβλημα.
Εργαλεία σύγχρονης τεχνολογίας αξιοποιήθηκαν, συνεργασίες με Τ.Ο. συμμετοχή σε δράσεις που ήταν άμεσα υλοποιήσιμες επιλέχθηκαν με στόχο την παρακίνηση της ζήτησης και πραγματοποίηση πωλήσεων.
Φιλοξενήθηκαν και ενημερώθηκαν δημοσιογράφοι από Ρωσία, Σκανδιναβία, Τσεχία, Γαλλία, καθώς και info@groups από Γαλλία και άλλες χώρες. Δελτία τύπου κυκλοφόρησαν σε διάφορες γλώσσες και έγινε επικοινωνία με δημοσιογράφους του τουρισμού σε ευρωπαϊκές χώρες.
Στις αγορές υλοποιήθηκαν οι ακόλουθες ενέργειες:
Σκανδιναβία: στη Νορβηγία και Σουηδία, μεγάλη καμπάνια με δυναμική προώθηση Ρόδου-Κω σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα, εκδήλωση και συνεργασία με μεγάλο Τ.Ο. για δράσεις (B2B, B2C) και φιλοξενία δημοσιογράφων.
Γερμανία: α) σε συνεργασία με το FVW, μεγαλύτερο ΜΜΕ τουρισμού της Ευρώπης, με ένθετο 8σέλιδο για τα Δωδεκάνησα, στα περιοδικά FVW & traveltalk.de που τα διαβάζουν και συμβουλεύονται πάνω από το 70% των τουριστικών πρακτόρων, καθώς και μεγάλα δημοσιογραφικά αφιερώματα. Η ηλεκτρονική έκδοση του εντύπου για 1 χρόνο στο website καθώς και δημοσίευση νέων και δελτίων τύπου από τα Δωδεκάνησα. β) συνεργασία με tour operator για on line καμπάνια Ρόδου & Κω, σε website και intranet, δράσεις που απευθύντονται στο κοινό (B2C) και δράσεις που απευθύνονται στους retailers (πράκτορες, πωλητές, Β2Β), παρουσία στην κεντρική σελίδα στο facebook, δελτία τύπου κλπ.
Γαλλία: δημοσίευση δελτίου τύπου, ένθετη καταχώρηση σε έντυπο που απευθύνεται σε τουριστικούς πράκτορες, τηλεοπτικό σποτ, δημοσιεύσεις δημοσιογράφων, συνέντευξη tour operator για την παρακίνηση των καταναλωτών και αναστροφή του κλίματος, επίσκεψη info groups κλπ.
Αγγλία: συμμετοχή στη δράση ΕΟΤ Λονδίνου «Ελληνική Παραλία στον Τάμεση».
Ελλάδα: παρουσίαση Δωδεκανήσου σε μεγάλους τουριστικούς καταλόγους (MANESSIS, BALAKAKIS) με διανομή σε πάνω από 30.000 αποδέκτες έκαστος, στο έντυπο της Aegean, της ΑΝΕΚ, life style περιοδικά (ΠΗΓΑΣΟΣ), διακρίσεις CONTE NAST (εκδήλωση εκδόσεων ΛΥΜΠΕΡΗ).
Social media: facebook για τα Δωδεκάνησα, «I love 12islands», με νέα και δημοσιεύματα από όλα τα νησιά, αλλά το κυριότερο, πλήθος φωτογραφιών και βίντεο από τα νησιά. Επί πλέον προώθηση υλικού Δωδεκανήσου προς άλλα δίκτυα διανομής στο ιντερνέτ.
Παρά τον ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο αντίδρασης και με τα περιορισμένα μέσα που διέθετε, ο ΔΟΤ με τις παρεμβάσεις του ανάπτυξε σχέσεις εμπιστοσύνης με τα ΜΜΕ και τους επαγγελματίες τουρισμού και μετέφερε μηνύματα ασφάλειας και ελκυστικότητας των νησιών προς τους καταναλωτές.
Τα αποτελέσματα και η απόδοση των δράσεων εκτιμώνται από τη σταθερή ζήτηση για τον προορισμό παρά τις συνεχείς αντιξοότητες και προβλήματα που συνεχίζονται στη χώρα μας. Το έργο ανέλαβε η εταιρεία μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων praxis plus. (PP)
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πλ. Ελευθερίας, 85100 Ρόδος
τηλ. 22413. 60609, φαξ: 22410. 44431
E-mail: press@nad.gr
Ρόδος, 6 Αυγούστου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: Δίμηνο δράσεων του ΔΟΤ κατά του αρνητικού κλίματος στις διεθνείς αγορές
Δυναμική ήταν η αντίδραση του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού (ΔΟΤ) της Νομαρχίας, με συντονισμένες και στοχευμένες δράσεις, με σκοπό την βελτίωση της εικόνας και την αλλαγή του κλίματος στις διεθνείς αγορές, κατά το δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου.
Προκειμένου να υπάρξει διέξοδος στη σύγχυση που κυριαρχούσε τον Μάιο, μετά από έκτακτη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Τουρισμού, ο ΔΟΤ σχεδίασε και υλοποίησε μια σειρά από δράσεις που έδωσαν άμεσα αποτελέσματα γιατί βασίστηκαν στην επικοινωνία, στις δημόσιες σχέσεις και παρακίνηση των πωλήσεων.
Η πρόεδρος του ΔΟΤ, αντινομάρχης Δέσποινα Διακοσταυριανού, και τα μέλη του ΔΣ του Οργανισμού, διαπίστωσαν έγκαιρα ότι οι Ευρωπαϊκές αγορές παρακολουθούν και γνωρίζουν με λεπτομέρειες την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και προσαρμόζουν τις πωλήσεις τους ανάλογα, «ανοίγοντας» τον προορισμό ή κατευθύνοντας τη ζήτηση προς άλλους ανταγωνιστικούς.
Στην επικοινωνία επιβεβαιώθηκε η στήριξη των tour operators στη Ελλάδα και στους κορυφαίους προορισμούς Ρόδου και Κω, αλλά και για τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα, γιατί ήταν πάντα διαθέσιμοι για να μεταφέρουν τις πληροφορίες έθετε ο ΔΟΤ στη διάθεσή τους και να ενθαρρύνουν τους πελάτες να επιλέξουν τα νησιά μας.
Πίεση χρόνου
Η στρατηγική που ακολούθησε ο ΔΟΤ άμεσα, με τους πόρους που διέθετε και κάτω από την πίεση του χρόνου, ήταν η ανάπτυξη επικοινωνίας και δράσεων δημοσίων σχέσεων με ΜΜΕ και Τ.Ο. στις αγορές που παρουσίαζαν το πρόβλημα.
Εργαλεία σύγχρονης τεχνολογίας αξιοποιήθηκαν, συνεργασίες με Τ.Ο. συμμετοχή σε δράσεις που ήταν άμεσα υλοποιήσιμες επιλέχθηκαν με στόχο την παρακίνηση της ζήτησης και πραγματοποίηση πωλήσεων.
Φιλοξενήθηκαν και ενημερώθηκαν δημοσιογράφοι από Ρωσία, Σκανδιναβία, Τσεχία, Γαλλία, καθώς και info@groups από Γαλλία και άλλες χώρες. Δελτία τύπου κυκλοφόρησαν σε διάφορες γλώσσες και έγινε επικοινωνία με δημοσιογράφους του τουρισμού σε ευρωπαϊκές χώρες.
Στις αγορές υλοποιήθηκαν οι ακόλουθες ενέργειες:
Σκανδιναβία: στη Νορβηγία και Σουηδία, μεγάλη καμπάνια με δυναμική προώθηση Ρόδου-Κω σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα, εκδήλωση και συνεργασία με μεγάλο Τ.Ο. για δράσεις (B2B, B2C) και φιλοξενία δημοσιογράφων.
Γερμανία: α) σε συνεργασία με το FVW, μεγαλύτερο ΜΜΕ τουρισμού της Ευρώπης, με ένθετο 8σέλιδο για τα Δωδεκάνησα, στα περιοδικά FVW & traveltalk.de που τα διαβάζουν και συμβουλεύονται πάνω από το 70% των τουριστικών πρακτόρων, καθώς και μεγάλα δημοσιογραφικά αφιερώματα. Η ηλεκτρονική έκδοση του εντύπου για 1 χρόνο στο website καθώς και δημοσίευση νέων και δελτίων τύπου από τα Δωδεκάνησα. β) συνεργασία με tour operator για on line καμπάνια Ρόδου & Κω, σε website και intranet, δράσεις που απευθύντονται στο κοινό (B2C) και δράσεις που απευθύνονται στους retailers (πράκτορες, πωλητές, Β2Β), παρουσία στην κεντρική σελίδα στο facebook, δελτία τύπου κλπ.
Γαλλία: δημοσίευση δελτίου τύπου, ένθετη καταχώρηση σε έντυπο που απευθύνεται σε τουριστικούς πράκτορες, τηλεοπτικό σποτ, δημοσιεύσεις δημοσιογράφων, συνέντευξη tour operator για την παρακίνηση των καταναλωτών και αναστροφή του κλίματος, επίσκεψη info groups κλπ.
Αγγλία: συμμετοχή στη δράση ΕΟΤ Λονδίνου «Ελληνική Παραλία στον Τάμεση».
Ελλάδα: παρουσίαση Δωδεκανήσου σε μεγάλους τουριστικούς καταλόγους (MANESSIS, BALAKAKIS) με διανομή σε πάνω από 30.000 αποδέκτες έκαστος, στο έντυπο της Aegean, της ΑΝΕΚ, life style περιοδικά (ΠΗΓΑΣΟΣ), διακρίσεις CONTE NAST (εκδήλωση εκδόσεων ΛΥΜΠΕΡΗ).
Social media: facebook για τα Δωδεκάνησα, «I love 12islands», με νέα και δημοσιεύματα από όλα τα νησιά, αλλά το κυριότερο, πλήθος φωτογραφιών και βίντεο από τα νησιά. Επί πλέον προώθηση υλικού Δωδεκανήσου προς άλλα δίκτυα διανομής στο ιντερνέτ.
Παρά τον ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο αντίδρασης και με τα περιορισμένα μέσα που διέθετε, ο ΔΟΤ με τις παρεμβάσεις του ανάπτυξε σχέσεις εμπιστοσύνης με τα ΜΜΕ και τους επαγγελματίες τουρισμού και μετέφερε μηνύματα ασφάλειας και ελκυστικότητας των νησιών προς τους καταναλωτές.
Τα αποτελέσματα και η απόδοση των δράσεων εκτιμώνται από τη σταθερή ζήτηση για τον προορισμό παρά τις συνεχείς αντιξοότητες και προβλήματα που συνεχίζονται στη χώρα μας. Το έργο ανέλαβε η εταιρεία μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων praxis plus. (PP)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου