Γιατί η αστυνομία μας προειδοποιεί να μην χρησιμοποιούμε τις αντιδράσεις του Facebook;
Το Facebook είναι μια τεράστια επιχείρηση και από τότε που ο Mark Zuckerberg το σκέφτηκε και το δημιούργησε μέσα στον κοιτώνα του, το Facebook αναπτύσσεται και εξελίσσετε διαρκώς. Στην σφαίρα των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, η ανάπτυξη συχνά ισοδυναμεί με έσοδα από τις διαφημίσεις, αλλά ο νόμος στο Βέλγιο βλέπει την καινούργια έκδοση του Facebook ως συνολική παραβίαση της ιδιωτικής ζωής.
Τους τελευταίους μήνες, το Facebook έχει προσθέσει τις «αντιδράσεις», αλλά η αστυνομία προειδοποιεί να μην τα χρησιμοποιούμε.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι που μπορούμε να αντιδράσουμε στο Facebook.
Το Like δεν είναι απλά ένα κουμπί.
Οπότε, γιατί η αστυνομία μας προτρέπει να μην χρησιμοποιούμε τις αντιδράσεις.
Δεν είναι παράνομα, ε;
Η αστυνομία πιστεύει, ότι παραβιάζουν την ιδιωτικότητά μας.
Η Βελγική αστυνομία πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα άρθρο, στο οποίο υποστηρίζει, ότι τα κουμπιά χρησιμοποιούνται για να συγκεντρωθούν πληροφορίες για τους χρήστες του Facebook.
Με άλλα λόγια το Facebook έχει απώτερα κίνητρα.
Σύμφωνα με το άρθρο: «Τα εικονίδια δεν βοηθούν μόνο στην έκφραση των συναισθημάτων, αλλά μπορούν να βοηθήσουν το Facebook να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο προφίλ σας.»
Πιστεύουν, ότι η χρήση των 6 κουμπιών είναι τέχνασμα.
«Περιορίζοντας τον αριθμό των εικονιδίων σε 6, το Facebook βασίζεται στο γεγονός, ότι μπορείτε να εκφράσετε τις σκέψεις σας πιο εύκολα, έτσι ώστε οι αλγόριθμοι να είναι πιο αποτελεσματικοί.»
Ξέρουμε, ότι το Facebook χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο, αλλά ποιο είναι το πρόβλημα για την αστυνομία;
Σύμφωνα με το άρθρο: «Αυτό θα βοηθήσει το Facebook να βρει το ιδανικό μέρος και χρόνο στο προφίλ σας, επιτρέποντας να εμφανιστεί το περιεχόμενο, που θα τραβήξει το ενδιαφέρον σας. Αν εμφανιστεί, ότι είστε σε καλή διάθεση, μπορεί να είστε πιο δεκτικοί.»
Τι μπορούμε να κάνουμε;
Σύμφωνα με την Βελγική αστυνομία, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι
να είμαστε περισσότερο προσεχτικοί με το που κάνουμε Like.
να είμαστε περισσότερο προσεχτικοί με το που κάνουμε Like.
Πρέπει να ανησυχούμε;
Η στοχευμένη διαφήμιση είναι πολύ συνηθισμένη στο διαδίκτυο σήμερα. Δεν συμβαίνει μόνο στο Facebook, αλλά παντού.
Αν πάλι όχι, απλά αγνοήστε τις. Όπως και να έχει, είναι στο χέρι σας και μόνο.
Πηγή κειμένου: http://www.tilestwra.com/giati-i-astinomia-mas-proidopii-na-min-chrisimopioume-tis-antidrasis-tou-facebook/
Οι FB αντιδράσεις είναι έξι (6) σε αριθμό και είναι οι εξής:
· Like (Μου αρέσει!)
· Love (Τέλειο!)
· Haha (Χαχα)
· Wow (Ουάου!)
· Sad (Λυπάμαι…)
· Angry (Έλεος!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου