Διαβάστε σήμερα:
1. Τι είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή;
2. Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης
Αρμοδιότητες
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή επιλαμβάνεται των υποθέσεων της αρμοδιότητάς του αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν σχετικής ενυπόγραφης αναφοράς ενός τουλάχιστον των ενδιαφερόμενων μερών που υποβάλλεται εντός τριών (3) μηνών αφότου ο ενδιαφερόμενος έλαβε πλήρη γνώση της βλαπτικής γι’ αυτόν πράξης ή παράλειψης που συνιστά την καταναλωτική διαφορά. Επίσης, επιλαμβάνεται με όμοιο τρόπο και αιτημάτων των καταναλωτών ή ενώσεων των καταναλωτών και των προμηθευτών που έχουν απορριφθεί στο πλαίσιο διαδικασιών που εφαρμόζονται από άλλους καθιερωμένους φορείς εξώδικης ρύθμισης επί μέρους καταναλωτικών διαφορών.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν επιλαμβάνεται υποθέσεων που εκκρεμούν ενώπιον των δικαστικών Αρχών ή αναφορών που κρίνονται προδήλως αόριστες, αβάσιμες, ασήμαντες ή που ασκούνται κατά τρόπο καταχρηστικό ή κατά παράβαση της αρχής της καλής πίστης.
Οδηγίες Υποβολής Αναφοράς
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή αναλαμβάνει την άμεση και ανέξοδη διαμεσολάβηση για τη φιλική διευθέτηση διαφορών των καταναλωτών ή των ενώσεών τους με προμηθευτές του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις καταγγελίες τους κατά προμηθευτών για ζητήματα που φρονούν ότι θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλειά τους ή συνιστούν προσβολή των οικονομικών συμφερόντων τους.
Οι καταγγελίες υποβάλλονται μέσω συμπλήρωσης και ενυπόγραφης υποβολής, με αυτοπρόσωπη παρουσία, με συστημένη επιστολή, ή τηλεομοιοτυπία της έντυπης φόρμας υποβολής παραπόνων που διατίθεται από τον διαδικτυακό τόπο και από τα γραφεία του Συνηγόρου του Καταναλωτή στη Λ. Αλεξάνδρας 144. Μαζί με την καταγγελία, οι ενδιαφερόμενοι υποβάλουν και όλα τα έγγραφα που θεωρούν χρήσιμα για τη διερεύνηση της αναφοράς τους (αντίγραφα συμβολαίων, αντίγραφα τιμολογίων, αντίγραφα αποδείξεων αγοράς, σχετική αλληλογραφία κ.λπ).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΣυνήγορος του Καταναλωτή
Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα
Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458
Fax.: 210 6460414
E-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr
Για περισσότερα άρθρα από το Γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτή(ΓΕΚ) του Δήμου Νότιας Ρόδου, πατήστε ΕΔΩ.
Πηγή Άρθρου: http://www.synigoroskatanaloti.gr/
………………………..
Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης(15/1/2009)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης (Γ.Γ.Δ.Β.Μ) του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων σχεδίασε και υλοποιεί το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις Νέες Τεχνολογίες – Ήρων2» με στόχο την εκπαίδευση ενηλίκων πολιτών στην πληροφορική και την καταπολέμηση του ψηφιακού αναλφαβητισμού.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ενήλικες (άνω των 18 ετών), αρχάριους της πληροφορικής.
Περιεχόμενο του προγράμματος
Στα πλαίσια του προγράμματος διδάσκονται:
· Γενικές γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν οι υπολογιστές
· Η χρήση του λειτουργικού συστήματος Windows
· Η χρήση κειμενογράφου (Word)
· Η χρήση υπολογιστών φύλλων (Excel)
· Η χρήση προγράμματος παρουσιάσεων (Powerpoint)
· Οι βασικές λειτουργίες του διαδικτύου (αρχές χρήσης, πλοήγηση κ.λπ.)
· Η χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
· Η αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο (μηχανές αναζήτησης)
· Οι υπηρεσίες που προσφέρονται από το διαδίκτυο για την εξυπηρέτηση των πολιτών
· Σύγχρονα θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου (ασφάλεια, ιοί υπολογιστών κ.λπ.)
Οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν δωρεάν εκπαιδευτικό εγχειρίδιο. Η φοίτηση είναι χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους εκπαιδευόμενους.
Διάρκεια ΠρογράμματοςΗ συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 50 ώρες. Μαθήματα θα γίνονται 2 φορές την εβδομάδα από 2,5 ώρες κάθε φορά, απογευματινές ώρες. Τα τμήματα ολοκληρώνονται σε διάστημα 10 εβδομάδων.
Έναρξη τμημάτων
Τα τμήματα θα ξεκινήσουν τους μήνες: Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο 2009 (πρώτο 10ημερο κάθε μήνα).
Τόπος διεξαγωγής
Τα τμήματα θα γίνονται στα εργαστήρια πληροφορικής των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευόμενοι θα ενταχθούν σε τμήμα που θα λειτουργήσει σε κάποιο κοντινό σχολείο της περιοχής τους (εφόσον υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός αιτήσεων από την περιοχή).
Πιστοποίηση
Οι εκπαιδευόμενοι που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα, θα λάβουν πιστοποιητικό επιμόρφωσης της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης.
Αιτήσεις συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία του προγράμματος Ήρων 2 για τα Δωδεκάνησα που συστεγάζεται με το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ρόδου στο 7ο Γυμνάσιο Ρόδου.
Διεύθυνση: Μιχαήλ Πετρίδη 29
Τηλ. : 22410 37128
Ώρες λειτουργίας : 10.00-14.00 καθημερινά
Γραμματέας : Ιωαννίδη Γεωργία
Επίσης, αιτήσεις γίνονται στα ΚΕΠ των υπόλοιπων δήμων του νομού και σε όσα σχολεία εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση προγραμμάτων.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΡΟΔΟΥ
Τηλ. 2244 3 60306 /60321
Fax: 2244 0 43143
Διεύθυνση: Γεννάδι,85109
Ρόδος
1. Τι είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή;
2. Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης
Αρμοδιότητες
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή επιλαμβάνεται των υποθέσεων της αρμοδιότητάς του αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν σχετικής ενυπόγραφης αναφοράς ενός τουλάχιστον των ενδιαφερόμενων μερών που υποβάλλεται εντός τριών (3) μηνών αφότου ο ενδιαφερόμενος έλαβε πλήρη γνώση της βλαπτικής γι’ αυτόν πράξης ή παράλειψης που συνιστά την καταναλωτική διαφορά. Επίσης, επιλαμβάνεται με όμοιο τρόπο και αιτημάτων των καταναλωτών ή ενώσεων των καταναλωτών και των προμηθευτών που έχουν απορριφθεί στο πλαίσιο διαδικασιών που εφαρμόζονται από άλλους καθιερωμένους φορείς εξώδικης ρύθμισης επί μέρους καταναλωτικών διαφορών.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δεν επιλαμβάνεται υποθέσεων που εκκρεμούν ενώπιον των δικαστικών Αρχών ή αναφορών που κρίνονται προδήλως αόριστες, αβάσιμες, ασήμαντες ή που ασκούνται κατά τρόπο καταχρηστικό ή κατά παράβαση της αρχής της καλής πίστης.
Οδηγίες Υποβολής Αναφοράς
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή αναλαμβάνει την άμεση και ανέξοδη διαμεσολάβηση για τη φιλική διευθέτηση διαφορών των καταναλωτών ή των ενώσεών τους με προμηθευτές του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις καταγγελίες τους κατά προμηθευτών για ζητήματα που φρονούν ότι θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλειά τους ή συνιστούν προσβολή των οικονομικών συμφερόντων τους.
Οι καταγγελίες υποβάλλονται μέσω συμπλήρωσης και ενυπόγραφης υποβολής, με αυτοπρόσωπη παρουσία, με συστημένη επιστολή, ή τηλεομοιοτυπία της έντυπης φόρμας υποβολής παραπόνων που διατίθεται από τον διαδικτυακό τόπο και από τα γραφεία του Συνηγόρου του Καταναλωτή στη Λ. Αλεξάνδρας 144. Μαζί με την καταγγελία, οι ενδιαφερόμενοι υποβάλουν και όλα τα έγγραφα που θεωρούν χρήσιμα για τη διερεύνηση της αναφοράς τους (αντίγραφα συμβολαίων, αντίγραφα τιμολογίων, αντίγραφα αποδείξεων αγοράς, σχετική αλληλογραφία κ.λπ).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣΣυνήγορος του Καταναλωτή
Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα
Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458
Fax.: 210 6460414
E-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr
Για περισσότερα άρθρα από το Γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτή(ΓΕΚ) του Δήμου Νότιας Ρόδου, πατήστε ΕΔΩ.
Πηγή Άρθρου: http://www.synigoroskatanaloti.gr/
………………………..
Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης(15/1/2009)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης (Γ.Γ.Δ.Β.Μ) του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων σχεδίασε και υλοποιεί το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Εκπαίδευση ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις Νέες Τεχνολογίες – Ήρων2» με στόχο την εκπαίδευση ενηλίκων πολιτών στην πληροφορική και την καταπολέμηση του ψηφιακού αναλφαβητισμού.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ενήλικες (άνω των 18 ετών), αρχάριους της πληροφορικής.
Περιεχόμενο του προγράμματος
Στα πλαίσια του προγράμματος διδάσκονται:
· Γενικές γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν οι υπολογιστές
· Η χρήση του λειτουργικού συστήματος Windows
· Η χρήση κειμενογράφου (Word)
· Η χρήση υπολογιστών φύλλων (Excel)
· Η χρήση προγράμματος παρουσιάσεων (Powerpoint)
· Οι βασικές λειτουργίες του διαδικτύου (αρχές χρήσης, πλοήγηση κ.λπ.)
· Η χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
· Η αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο (μηχανές αναζήτησης)
· Οι υπηρεσίες που προσφέρονται από το διαδίκτυο για την εξυπηρέτηση των πολιτών
· Σύγχρονα θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου (ασφάλεια, ιοί υπολογιστών κ.λπ.)
Οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν δωρεάν εκπαιδευτικό εγχειρίδιο. Η φοίτηση είναι χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους εκπαιδευόμενους.
Διάρκεια ΠρογράμματοςΗ συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 50 ώρες. Μαθήματα θα γίνονται 2 φορές την εβδομάδα από 2,5 ώρες κάθε φορά, απογευματινές ώρες. Τα τμήματα ολοκληρώνονται σε διάστημα 10 εβδομάδων.
Έναρξη τμημάτων
Τα τμήματα θα ξεκινήσουν τους μήνες: Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο 2009 (πρώτο 10ημερο κάθε μήνα).
Τόπος διεξαγωγής
Τα τμήματα θα γίνονται στα εργαστήρια πληροφορικής των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευόμενοι θα ενταχθούν σε τμήμα που θα λειτουργήσει σε κάποιο κοντινό σχολείο της περιοχής τους (εφόσον υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός αιτήσεων από την περιοχή).
Πιστοποίηση
Οι εκπαιδευόμενοι που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα, θα λάβουν πιστοποιητικό επιμόρφωσης της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης.
Αιτήσεις συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία του προγράμματος Ήρων 2 για τα Δωδεκάνησα που συστεγάζεται με το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ρόδου στο 7ο Γυμνάσιο Ρόδου.
Διεύθυνση: Μιχαήλ Πετρίδη 29
Τηλ. : 22410 37128
Ώρες λειτουργίας : 10.00-14.00 καθημερινά
Γραμματέας : Ιωαννίδη Γεωργία
Επίσης, αιτήσεις γίνονται στα ΚΕΠ των υπόλοιπων δήμων του νομού και σε όσα σχολεία εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την πραγματοποίηση προγραμμάτων.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΡΟΔΟΥ
Τηλ. 2244 3 60306 /60321
Fax: 2244 0 43143
Διεύθυνση: Γεννάδι,85109
Ρόδος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου