Ένα βήμα προς το Ανθρώπινο Όνειρο: ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!
Οι μαύροι λαοί ανατάσσονται!
Η ΜΑΥΡΗ, ο ΜΑΥΡΟΣ «παύουν» ως παρίες!
Οι λευκοί τους οφείλουν, τουλάχιστον, συγνώμη!
Η αριστερά που αρνείται ή προσποιείται ότι δεν παρακολουθεί και εμβαθύνει στα αμερικάνικα γεγονότα (επειδή συμβαίνουν στην Αμερική), δεν μπορεί να είναι ΑΡΙΣΤΕΡΑ!..........................
Ο Ομπάμα δεν είναι επαναστάτης, ούτε αριστερός, μήτε αναρχικός. Είναι ένας μαύρος……………
Οι λευκοί διαπιστώνουν ότι ο «ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ» είναι ΜΑΥΡΟΣ!
Οι ΜΑΥΡΟΙ, όπου γης, οι παρίες των λευκών,…………………………….
Σημαίνει ισχυρότερη συνάντηση με τους λευκούς που ταυτίζονται μαζί τους………………..
Γιατί αυτό προέχει για κάθε αριστερό, σοσιαλιστή-κομμουνιστή-αναρχικό: Η κατάρρευση της παγκόσμιας εξουσίας και των εθνικών υποστυλωμάτων της και όχι εναλλαγή των, κάθε χρώματος, Εξουσιαστών και Πλανηταρχών………………. Όλο το κείμενο στο:
http://autenergos.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου