Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Το στέκι του ΡΟΔΟΣυλλέκτη

Ετοιμάστηκε το παραδοσιακό μας καφενείο.
Αν όλα πάνε καλά, την Δευτέρα 19 Ιανουαρίου θα ανοίξουμε. Τετάρτη η Πέμπτη,
ελπίζουμε όλα να είναι έτοιμα.
Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες…

Περισσότερες φωτογραφίες στον ΝΕΟ ΡΟΔΟΣυλλέκτη:
http://rouvim.blogspot.com/2009/01/blog-post_18.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου