Πέμπτη 5 Αυγούστου 2021

ΚΕΝΤΡΟ "ΕΛΠΙΔΑ": ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗΣ-ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ "ΕΛΠΙΔΑ"

Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις του βιβλίου θα δοθούν στο Κέντρο "ΕΛΠΙΔΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου