Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Είμαι ο γιός του αγρότη και ο Αγώνας είναι το Πρώτο Χρέος της ύπαρξης μου!!

Ένα πολύ μικρό απόσπασμα από την ομιλία του Θέμη Καλαμάτα στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου. 
Ζήτησα από τον Πρόεδρο Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου, κύριο Καλαμάτα ολόκληρη την ομιλία στο Ε.Κ.Ρ. αλλά η απάντηση ήταν αποστομωτική «Ποτέ δεν ομιλώ με χαρτιά, ποτέ δεν αντιγράφω...ομιλώ και αγωνίζομαι πάντα με την δύναμη της καρδιάς μου.»

Θέμης Ι. Καλαμάτας (*)
"Είμαι ο γιός του αγρότη, ο σύζυγος της ξενοδοχοϋπαλλήλου, ο αδερφός του οικοδόμου, ο δικός σας σίγουρος φίλος. Ο Αγώνας είναι το Πρώτο Χρέος της ύπαρξης μου".
( απόσπασμα από ομιλία μου στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου).

(*) Θέμης Ι. Καλαμάτας
Πρόεδρος Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου