Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Οι δύο καλλιτέχνες ενώνουν τις φωνές τους σε μια μοναδική συναυλία!!

ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑΣ

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Οι δύο καλλιτέχνες ενώνουν τις φωνές τους
σε μια μοναδική συναυλία!!

Ο Αντώνης Ρέμος και η Μελίνα Ασλανίδου δίνουν μια μεγάλη συναυλία στο Κατράκειο Θέατρο Νίκαιαςτην Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015.

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές δίνουν ραντεβού με τους αγαπημένους τους φίλους, και υπόσχονται μια μοναδική βραδιά που θα μείνει σε όλους αξέχαστη. Ένα μεγάλο πάρτι γεμάτο αγαπημένα τραγούδια, παλιά και σύγχρονα από δύο καλλιτέχνες που αγαπάμε να ακούμε.

Από την πώληση κάθε εισιτηρίου 2€ διατίθενται στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

10/9/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου