Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1941: Οι αρχές κατοχής στην Ελλάδα θέτουν σε κυκλοφορία το Μάρκο Κατοχής

Οι αρχές κατοχής στην Ελλάδα θέτουν σε κυκλοφορία παράλληλα με τη δραχμή, το Μάρκο Κατοχής (Reichs Kredit Kassenscheine), τη λιρέτα Κατοχής, τη μεσογειακή δραχμή, το βουλγαρικό λέβα και το αλβανικό φράγκο, νομίσματα χωρίς αντίκρυσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου