Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΠΟΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ.
ΤΟ ΔΣ

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ – ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ – ΕΝΙΑΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠ.Α.Λ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΟΔΟΥ
 Υψηλάντη 42 – Ρόδος- enosigmrodou@gmail.com- τηλ. 6976507568 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Ένωση  Συλλόγων Γονέων, Κηδεμόνων και Μαθητών των Σχολείων του Δήμου Ρόδου εκφράζει την αλληλεγγύη της στον αγώνα των κατοίκων της περιοχής του Αγίου Νικολάου κατά των επιδιώξεων της ΔΕΗ  για εγκατάσταση του υποσταθμού του Κέντρου Υψηλής Τάσης στην περιοχή τους.
Καλούμε την Δημοτική Αρχή να τηρήσει την απόφαση, που πάρθηκε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο για σύσταση Επιτροπής για να εξετάσει τις εναλλακτικές προτάσεις εγκατάστασης του Υποσταθμού εκτός κατοικημένης περιοχής.
Σε καμία κατοικημένη περιοχή του πόλης και του νησιού δεν πρέπει να ληφθεί απόφαση εγκατάστασης του Υποσταθμού. Είναι υπόθεση των κατοίκων όλου του νησιού και όχι μεμονωμένα των κατοίκων της περιοχής του Αγ. Νικολάου να βάλουν φρένο στη περιβαλλοντολογική καταστροφή, στον καρκίνο και τις λευχαιμίες με την λειτουργία του Υποσταθμού. Θεωρούμε υπέρτατο και αδιαπραγμάτευτο αγαθό την ασφάλεια των παιδιών μας!  Καλούμε τους Συλλόγους να συνεδριάσουν και να στείλουν την έμπρακτη αλληλεγγύη τους στους κατοίκους της περιοχής .Είναι και υπόθεση του γονεϊκού κινήματος να πάρει θέση απέναντι στην από καιρό δρομολογούμενη εξέλιξη που φέρνει στον 21ο αιώνα  την αρρώστια και την υποβάθμιση της ζωής μας πιο κοντά στα σχολειά και στα τρυφερά πρόσωπα των μικρών παιδιών.
ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ!
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ         
Καραπάνου Ειρήνη                                  
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Παπαδοπούλου Σπυριδούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου