Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Διαδήλωση κατά του ΔΝΤ.

Σήμερα Τρίτη 27/4
ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ενάντια
ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ ΤΟΥ ΔΝΤ!!!!!
ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ στους δρόμους!!!!!
ΑΘΗΝΑ: 6.30 μμ Προπύλαια
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
7μμ Άγαλμα Βενιζέλου
ΚΕΡΚΥΡΑ: 6.30μμ στην Πλατεία Γεωργάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου