Την Κυριακή 8 Μαρτίου 2009 και ώρα 11:30πμ, θα γίνει εκδήλωση διαμαρτυρίας στον αρχαιολογικό χώρο του Ναού της Αγροτέρας Αρτέμιδος στο Μετς. Η διαμαρτυρία αφορά την προσπάθεια ιδιωτικών συμφερόντων να οικοπεδοποιήσουν τον Ιερό χώρο, με την ανοχή και την αδιαφορία της πολιτείας.
ΑκολουθείΒίντεοαπάτηνεκπομπήΦωτόσφαιραΑκολουθείΒίντεοαπάτηνεκπομπήΦωτόσφαιραΤην πρωτοβουλία αναλαμβάνουν από κοινού οι κάτωθι φορείς (κατ' αλφαβητική σειρά):
Αθηνά Εργάνη
Ακάματον Πυρ - Νεολαία ΥΣΕΕ
Άμεση Οικολογία
Αστραίον
Διιπετές - Περιοδικό
Εκατηβόλος - Φιλοσοφικό Αθήναιον
Ελλην.Α.Ι.Σ.
Ελληνική Εταιρεία Αρχαιοφίλων
Ελληνική Λέσχη Πολιτισμού - Περιοδικό Ιχώρ
Ελληνικό Ανανεωτικό Ρεύμα (ΕΑΡ)
Ευμολπίδες
Ιεροπρακτικός Θίασος Δελφύς
Κήπος - Μυθικές Ελληνικές Διαδρομές
Κορύβαντες
Λάβρυς
Λακωνική Αγωγή
Ορφική Εστία Διόνυσος Ελευθερεύς - Θεατρική Ομάς
Τάγμα Ελλήνων Κατόχων
Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ)
Καλούμεθα όλοι οι Έλληνες να συμμετάσχουμε στην εκδήλωση αυτή. Η στάση μας είναι ο μετρήσιμος μοχλός πίεσης προς αυτούς που δεν καταλαβαίνουν ότι παραμένουμε Έλληνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου