Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Τα νεοεκλεγέντα μέλη της Ένωσης Καλυμνίων Ρόδου

ΕΝΩΣΗ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ ΡΟΔΟΥ
«Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
, τα οποία αναδείχθηκαν μετά τις εκλογές της 8ης Μαρτίου 2008, συγκεντρώθηκαν χθες, ημέρα Πέμπτη και ώρα 21.00, στην αίθουσα της Ένωσης Γ. Σεφέρη 30, για να προχωρήσουν στη συγκρότηση σε Σώμα της νέας Διοίκησης.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο έχει ως εξής :
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Πρόεδρος
ΞΥΠΟΛΥΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ Αντιπρόεδρος
ΚΑΡΑΦΥΛΛΑΚΗ ΜΙΚΗ Γεν. Γραμματέας
ΖΕΡΒΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ Ταμίας
ΔΕΔΕΘΑΤΟΣ ΜΙΧΑΗΛ Μέλος
ΞΥΠΟΛΥΤΑ – ΣΚΟΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Μέλος
ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΒΒΑΣ Μέλος
ΤΑΜΠΟΥΡΑΣ ΜΙΧΑΗΛ Μέλος
ΚΑΛΙΟΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μέλος
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου